2023年10月12日 星期四

軟橋 - 一大碗湯加一大碗米粉

又是一家大細去西九龍中心開心食 food court 既日子啦。當日,我一早鎖定了要食乜,亦已在前文介紹過了。而現在的仔仔,大個仔了,要自己慢慢揀,看見他行了兩、三個圈,似乎有少少選擇困難啊。最後,他決定試這一間名叫《軟橋》的小店,沒有吃招牌的湯飯啊,他來了一碗爆多湯既米粉。


阿仔說這是一份肥牛湯米粉。其實這是一個三餸的湯,當中有牛肉,魚片同雞翼再加一碗大大既米粉。以湯為主,粉麵或飯為次,單是個湯已經食到阿仔半飽,而我也要幫手吃一點。說真,那個帶點豬雜口味的湯又的確係既幾正的。三款肉都好多,個湯絕對係足料,連我都覺得,齋吃這一個湯已經會好飽。



 一大碗湯加一大碗米粉,真係抵食夾大件。當然,好好味也是一個令我同我阿仔都開心既因素。

餐廳名稱:軟橋
地址:深水埗欽州街37號西九龍中心8樓美食廣場11號舖

沒有留言:

張貼留言