2024年2月13日 星期二

唐人街食個 This This Rice - 紐約 Brooklyn 唐人街《強記餐館》(Tian Shun Restaurant)

此次美國行,我 spend 了一個 weekend 在 New York City。此行,我其中一個目標就是要拜訪紐約的三大唐人街。而第一個我拜訪了的,是位於 Brooklyn 區,當地人稱第八大道 (8 Avenue) 既唐人街。而我來到這兒的時間,剛好是中午要食飯既時間,咁就順便在唐人街食個中餐了。當日,吸引到我的,是這一間叫《強記餐館) (Tian Shun Restaurant) 的中餐廳。


遊覽此唐人街時﹐我早已經鎖定今餐要食下美國既廣/港式燒臘。因為當我經過此店門口時,首先吸引到我要回頭來這店食午飯既原因,就是門口的美式燒臘。



之不過,當我真係回頭,企定定細看這餐廳有咩食之時,我發現他們有一個更吸引之處。而這餉,就是香港正在流行的 "This This Rice' 啦。再加上個價錢,真係慾罷不能呀,我一定食來個美國 style 既 This This Rice。



塞個頭入店說食三餸飯之後,我就回到櫥窗前,開始 this this this...由於負責處理食物的店大媽是廣東人,所以我可以用廣東話點餐。我就說 "呢個、呢個、唔係呢個、係果個"。



選好餐,付了錢,就自行拿入餐室,找個好位置慢慢 enjoy。有文化的我,又可以吟詩作對了,又可以用 "陋室銘" 來形容這一間餐廳了。



當日我選的,是三餸一湯飯。US$7 連埋稅,又唔駛俾 tips。真係大件夾抵食架。那天的三餸一湯飯,有雞骴,有咕嚕肉,同埋有一舊正方形既肉餅。餸,絕對是夠晒豐富同好啱中外人士既口味。咕嚕肉更可以說是正宗給外國人食,以甜為主的好味道。再加上海量的飯,令坐了一晚通宵巴士來到 New York 的我,充回了一個 full bar 的力量。



對,仲有一個湯要介紹。這一杯仔的湯,有菜有瘦肉,味道有點像大陸快餐店既湯。係外國食中餐,飲到咁樣既中式湯,算係唔錯架啦。



我一坐低時,就見到檯上的這一張 notice。吃好飯的我,收拾好,把杯碟骨頭倒落垃圾桶,就開心地完成我在紐約市的第一餐了。



吃飽,準備繼續去玩了。行出餐廳門口,身上充滿了力量。我再回到第8 大道的地鐵站。回去 Manhattan ,正式開始緊湊紐約的第一天遊。

餐廳名稱:強記餐館 (Tian Shun Restaurant)
地址:5816 8th Ave Brooklyn, New York, NY, USA

沒有留言:

張貼留言