2023年3月11日 星期六

天后斬叉燒 - 康樂燒腊飯店

斬料,食叉燒飯,係香港既飲食特色之一。好多時,去食碟叉燒飯,真係仲快過去連鎖快餐店食野架。那天,行到去天后,感覺都係搵間快靚正既食事處搞拈中午一餐,再周圍行下算。然而,心目中,就有了《康樂燒腊飯店》這一個名字。咁就一於去斬大舊叉燒,爽快地來一個燒味飯午餐。


去燒臘店,我最喜歡就係飲佢地既例湯啦。金銀菜湯,用的肉就是燒肉、切雞及叉燒的頭頭尾尾,所以味道很鮮也很甜。傳統燒臘店的湯水,永遠都唔會令我失望。



那天,我看見吊著的豉油雞幾靚,所以我要了一份叉油雞飯。油雞很出色,雞香味中有帶甜的豉香,而那天的叉燒也是絕對的半肥瘦,肉汁,叉燒汁,雞汁同蔥油亦完美地與米飯混合了在一起,令我整碟飯的內內外外都既香又可口。



 改日,算是特登再過來了,這次看中了掛著的脆皮燒肉,所以我來了一份叉燒燒肉飯。燒肉是絕對的脆皮,我坐係度堂食,都見到有唔少人係專程過來買燒肉的,證明有水準。因為只是叉燒同燒肉,店方落重了叉燒汁,飯味更香。



飲品的選擇,就如常地飲熱奶茶。算是好好的一杯,茶味好,奶味好,好香好滑的高水準奶茶,我沒想過可以係燒臘店飲到。



的確,係呢啲傳統既燒臘店食燒味,係有另一番風味的。雖然這些店,通常都好麻甩,好基層,但好多時,好味道既野,就是來自這一些令人覺得不華的食店。《康樂燒腊飯店》,多年來,其實我斷斷續續來過多次了,沒有一次令我感失望。

餐廳名稱: 康樂燒腊飯店
地址:天后電氣道122號舖

沒有留言:

張貼留言