2024年1月16日 星期二

芝加哥機場住一晚 - Springhill Suites by Marriott Chicago O'Hare

這次的美國行,轉機的第二個 point 是芝加哥。由於我晚上八點左右 touch down,過埋入境,都9點幾10點。所以,公司安排我在機場附近找一家酒店過一晚夜,第二朝早機再出發。於是,我選中這《Springhill Suites by Marriott》,原因附近有地鐵站,同附近有野食。就算搵唔到酒店 Shuttle bus,我都可以方便地進出 O'Hare 機場。


那天晚上,我步出了 O'Hare 機場的 Terminal 5, 我見到印有 Mariott 標誌的酒店 Shuttle Bus 就衝去問。結果,那部酒店車是去另一間 Mariott 酒店的,而《Springhill Suites by Marriott》在沒有 request 既情況下,是不會來 Terminal 5 的。那晚,《Mariott》的酒店車說,是同品牌酒店,願意兜埋我過去。不過,到達後,我要付一個比正常貴很多既小費。



一入來,按一按鍾仔,熱情的工作人員就出來同我辦入住手續了。回頭拍一拍地下的大堂。就是一個大型的早餐廳,是提供酒店早餐的地方。不過,第二朝的我是早機,4、5點就要走人,沒法享用這酒店既早餐了。那天的晚上,因為在酒店外另有一間更吸引的美國餐廳,所以亦沒有享用這酒店的 "Outback Steakhouse"。




放低行李,出去食埋野,就回酒店房沖涼同小睡了。先說沖涼,因為成晚既主要目的係沖涼。美國的酒店有浴缸,喜歡浸浴的其實會幾開心。但喜歡淋浴的,就只得一個固定的花灑頭,沒有拿著花灑噴射自己想噴的地方,不太爽。



這一晚床是其次,因為我唔係幾敢訓。原因就是怕一睡過頭,就會 miss 左明早7點的早機,有一個梳化 hea hea,有一個工作檯玩通宵電腦,係好重要。那晚,雖有睡上床,但梳化同工作檯才是我逗留得最開心的地方。坐在梳化看電視,坐在工作檯就看電腦。




床,有訓過既,只係唔敢深沉地去睡。而且,軟綿綿的床,真的會令你可以立即入睡。只是我既心理狀況叫我不要睡著而已。若不是要趕早機,相信,我可以有一個優質既深層睡眠,立即 KO 我既 Jet Lag。



5點了,急急衝落去辦理退房手續,再等每15分鐘一班的酒店 Shuttle Bus 回去機場。24小時的 Shuttle bus 服務,盡顯機場酒店的方便風格。在美國生活,好多野都係要俾小費的,我搭這一程真係本酒店的 Shuttle Bus,俾一蚊美金個司機已經好開心。



若不是因為我要坐好早既機,輕輕鬆鬆住一晚,睡個好覺再上路,係唔錯既一間小酒店。下次,再去美國出差,又要搞到坐呢班長榮機去到芝加哥中轉的話,我未必會揀新酒店了,住返呢一間,幾好。

酒店名稱:Springhill Suites by Marriott Chicago O'Hare
地址:8101 W Higgins Rd, Chicago, IL, USA

沒有留言:

張貼留言