2024年1月13日 星期六

等飛機咖啡 - 首爾仁川機場《Angel-in-us Coffee》 (엔제리너스)

韓國五天遊的最後一個地點,就是回到首爾仁川國際機場了。辦好晒行李寄艙,過晒安檢,退埋 VAT,我們就直接去閘口附近,等。等等下,大人同小朋友都餓了,而就在登機的閘口旁,有這一間《Angel-in-us Coffee》。咁,我地就簡簡單單,食三文治餐作為我們上機前的小吃,頂頂胃。


簡單方便,我們只買他們一盒盒預先包裝好的三文治。再加兩杯飲品,就成為我們一家等上機的一個小晚餐。再者,我們只能坐在機場內的長凳食用。三文治,的確是最衛生同一定唔會食到周圍都係食物渣滓的東西。



給小朋友的一份,是 Ham Cheese and Egg Sandwich。不過,最終的結果就是,阿仔一個人食晒。這一份三文治,絕對是饀料豐富,中間有醬,有碎火腿肉同青瓜的,更是可口。



另外的一個三文治是 Chicken Breast Black Sesame Sandwich。 三層的三文治,吃半邊已經夠飽。芝士及雞肉沙律既配搭亦好夠味道,甚至比起阿仔食的火腿蛋治更香口。我分一半俾阿女,佢淨係食晒啲肉,包包菜菜芝士俾返我。



太太茹素,並未能在咖啡店找到合她心意的食品。所以她只有了一杯飲品,配自備的乾糧。她要了一杯抹茶 Latte。這一個抹茶 Latte,很是濃郁,氣味也十分之香。沒有糖的版本,能飲出抹茶原本的那種苦澀味同牛奶的香味。



我就要了一杯凍 Americano,有咖啡香但味道是淡淡的。我之前在首爾市區飲過一次,味道同感覺是一樣的。所以,我既評分就係,好飲。



OK 好食同好飲架。係仁川機場等蛋機,遇到這《Angel-in-us Coffee》,簡簡單單食少少野,使埋手上剩返既韓 won ,飲杯野食個包再上機,算係唔錯既選擇。

咖啡店名稱:Angel-in-us Coffee (Incheon Airport T1 Gate 49店)
地址:대한민국 인천 공항로 272, 제1여객터미널 3층 면세지역 49번 게이트 부근 (Near gate 49, duty-free area, 3rd floor, Passenger Terminal 1, 272 Gonghang-ro, Incheon, Republic of Korea)

全韓國連鎖

沒有留言:

張貼留言