2024年1月19日 星期五

東岸既中國人自助餐 - Rochester Henrietta 《Grand Super Buffet》

在外國逗留得耐,就算唔食飯,總是要食返餐中餐的。那天,是我到埗 Rochester 既第一個晚上,同事說帶我出去食返個 Chinese 晚餐。本來,我興致勃勃地想,會是去一間正式既中菜館,坐低食美式中菜。之後,來到一間《Grand Super Buffet》,都係食美式中菜 ...... but 係中式自助餐囉。中國人自助餐,我係西岸,食過。想問感覺如何就可以自行找一找我的舊文章。呢次係東岸,又會唔又好食啲? 或者是難食啲? 


先唔計好唔好食,但以食物既選擇來說,稱得上是包羅萬有。有中、日、西式的食品,有豬、有牛、有雞、有鴨,也有海鮮。總之,如果你每樣野都來一件,一定會飽到你上心口。




對啦,係有日式野食架,而且仲係壽司及魚生添。之不過,我看見這些食品的樣子,我個人覺得,都是敬而遠之好了。



為了符合外國人既口味同自助餐既精神,這餐廳有沙律 bar 架。如果大家真係食唔慣中國餐,又或者真係想食菜,齋食沙律,應該都可以食得飽飽。(我係外國生活過,真係有外國人接受唔到別國食物,去到中餐館都要鋸牛扒架。我堂兄餐館既鐵板牛扒,長期熱賣的。)



那天,我食咩呢? 我主要食雞,因為來到美國,我好想一試美國中餐廳才有的左宗棠雞。可是,我夾勻晒此餐廳內的所有雞,基本上甜地、辣的,炸的、烤的都有,就是沒有那又甜又脆又帶點辣的 General Tso's Chicken。

只評其他味道的雞件,由豉油雞,到西檸雞,蜜糖雞,總之,呢碟野就係雞,全部都係雞。美國的雞,真係要加上唔同既味道先好食。吃了這幾件,算係放得入口咁啦。好食就一定唔好食架啦,但味道是能接受的。



之後,我吃了少少飯麵,烘到乾乾的,搞到我連影相麵覺得費究。之後,我決定試一試他們的海鮮。所謂的海鮮,主要是貝類的食品。除青口外,大部份都只是鹽水煮,食到的就是蜆、貝的原味。



如果我說這一餐好味既話,咁那天我一定會係餓到饑不擇食的那個地步。看過網上的評價,原來這地方有做中國人旅行團既團餐的。在 google 的評分內,中國人給的,都是差評,老外的,竟然有唔少好評啊。證明到,這就是一間 "呃鬼佬" 的中餐廳。

餐廳名稱:Grand Super Buffet
地址:E.Henrietta Plaza, 1100 Jefferson Road, Henrietta, Rochester, NY, USA

沒有留言:

張貼留言