2023年9月16日 星期六

Oppa 的凍咖啡 - Mega Coffee (大學路馬羅尼埃公園店) 메가MGC커피 (대학로마로니에공원점)

這次的韓國旅行,因為是跟旅行團,所以我們好擔心酒店偏僻同太晏返到酒店,搞到冇街行。幸好,酒店位置唔算差,行去廣藏市場同惠化站大學路一帶都唔算遠。只是行程真係密到幾乎每晚回酒店都已經9點幾10點。突然,有一晚就真係食完飯,8點鬆少少就返到酒店了,梗係去行下夜街啦。我們就選擇向惠化站那一頭進發,途中,太太被珍珠奶茶吸引住了,而我亦被孫興慜的大頭照吸引住了,於是,我們就入去《Mega Coffee》,好韓國地飲咖啡,飲珍珠奶茶。


為何有孫興慜的大頭照? 因為他是這一個連鎖咖啡品牌既代迦言人。咖啡店細細的,但周圍都係孫興慜的大頭照。真係可以好開心,好 free 地同呢位 Oppa 合照打卡啊。




當晚,太太是朝珍珠奶茶而來的。但這兒並沒有珍珠奶茶,反而有一個珍珠咖啡。她點的這一杯 Brown Sugar Bubble Latte (흑당버블라떼),在口感上,就的確同黑糖珍珠奶茶分別不大。味道上,可以說是一個淡咖啡版的珍珠奶茶,黑糖好完美地成為味道上的主角,完全是黑糖奶茶的本色。珍珠粉員多煙韌,口感非常好。



我要的,是韓國流行的 Ice Americano (메가리카노)。這一次旅程,導遊阿豬媽成日都提,韓國既 Americano 係特別淡口,個個外國人都投訴。的確,我手拿的這一杯 Ice Americano 是很淡口的。但,味道上啱我心意啊,涼涼的,冰冰的,但滲透著咖啡香,我感到滿意。



其實,我們沒有在店內飲。入鄉隨俗地一人手拿一杯,邊在惠化大學路行夜街,邊飲咖啡。成件事,係好韓劇式的小確幸。

咖啡店名稱:Mega Coffee (大學路馬羅尼埃公園店) 메가MGC커피 (대학로마로니에공원점)
地址: 대한민국 서울 종로구 대학로 79-1 (79-1 Daehak-ro, Jongno-gu, Seoul, Republic of Korea)


全南韓連鎖

沒有留言:

張貼留言