2023年6月14日 星期三

真係美食沙漠? - 馬鞍山《沙漠茶記》

馬鞍山,一直都被人標榜為一個美食沙漠。即係除連鎖食肆之外,根本上係冇野好食。但,事實上,其實又唔係既,只是好食的不多,難食的有更多,而普普通通,不過不失的,是最多。這幾次,因為送完小朋友返學後,就腳而來到這《沙漠茶記》。美食沙漠的茶記啊,即是美食沙漠中既綠州啦,就來食下早餐。


平日因為要上班,週末亦有更好的飲食選擇。所以,來了三次都是早餐時段過來。早餐,我慣左食公仔麵餐,而這裡的公仔麵餐,就會加多兩個餸同餐包。而我就揀了煎蛋、午餐肉同牛油方包。然而,看得出,這是茶餐廳早餐的基本野,味道不會很好,也不會差。



第一日來,叫了一個回鍋肉麵。本以為會是罐頭回鍋肉,誰不知原來此店給的是自家製回鍋肉,荀是新鮮的,之不過那辣味並不是我們習慣的辣味,而且又不是上海式的濃味回鍋肉,頓時有少少吃不慣的感覺。



再來,也是叫一個公仔麵餐。這一次,就要了一個一定不會出錯的五香肉丁麵。附加的食品就是紅腸、午餐肉同牛油方包。感覺,同上次食一樣,都係一般般,只是不吃蛋,改了做紅腸,味覺上有少少新鮮感而已。



五香肉丁麵,因為五香肉丁既辣汁鋪滿了整個麵湯,直接把那唔會有人飲既湯變得惹味起來。肉丁的肉雖然唔夠結實硬正,但味道夠晒香濃,再加有是帶熱力的五香肉丁,吃起來是份外的開心。(我最怕是那些凍冰冰的五香肉丁)。



再一次來,我試下唔食麵了。我叫了一個早晨的扒餐。一個火腿奄列,一個煎大蕃茄,一件瑩光汁雞扒,一些茄汁豆同一份方包。香煎皮帶脆的雞扒,已經是令人感滿份,瑩光汁帶點蕃茄味,酸酸甜甜的更能令人精神一震。微熱的茄汁豆同大蕃茄,兩者都好香口。而火腿奄列,過熟,感覺一般。說整體,因為個雞扒夠好食,我可以給高分。



最後要評的,是熱奶茶。Pros,是夠熱;Cons,是奶味唔夠,入口亦粗了少少,即係唔夠滑。



總評價就係一般啦。但我見佢 lunch 同夜晚既 menu 豐富,相信若我來正正經經食個午、晚餐,會係好食既。而且,早上都坐滿架,應該幾受街坊歡迎。

餐廳名稱:沙漠茶記
地址:馬鞍山鞍駿街49號福安花園商場地下3號舖

沒有留言:

張貼留言